Bréking nyúz

Az RM aukciós ház és a Sotheby Maranellóban tartotta a 60 éves Ferrari jubileumi árverést. A kitüntetett esemény meghozta a rekordot is, közel 50 millió dollár értékben mentek el Ferrarik és a csúcsár önmagában is akkora összeg volt, amely megközelítette az eddigi 11 millió dolláros árverési autóárat. Egy ismeretlen telefonáló 6 875 000 eurót (9 252 375 dollár)adott a Le Mans győztes 1962-es 330 TRI/LM Testa Rosa Spyder -ért.
www.flickr.com
Csikós Gábor's Ferrari aukció photoset Csikós Gábor's Ferrari aukció photoset

Schwanner Endre fotói

Schwanner Endre a 40-es évek közepétől fényképezte a hazai motorsport versenyeit. A 79 éves fotóművész, aki a Studió Nadar alapítói közé tartozott, életművét felajánlotta a Nemzeti Múzeum történelmi képtárának. A fotók, melyek a ricinusszagú versenyeket, színházi előadásokat öriznek, ezzel a döntéssel kutathatók, felhasználhatók lesznek. A Mr. Nikonnak is nevezett fotóművész életművéből a Retro Mobil magazin márciusi száma interjút közöl. Néhány kép a cikk illuszrációjából. A Forma autóban az ifjú Lauda tekeri a kormányt
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Schwanner Endre. Make your own badge here.

Kapásjelző

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Szempont

Betűk, képek, filmek (majdnem) mindenről, ami a kezünk ügyébe kerül.

Címkék

Lotus-Retro Mobil régi autók szépségversenye

www.flickr.com
gcsikos' Lotus-Retro Mobil régi autók szépségversenye photoset gcsikos' Lotus-Retro Mobil régi autók szépségversenye photoset

Sportol a sárkány

2007.04.14. 10:19 | www.szem.tv | Szólj hozzá!

A koreai összkerékhajtási specialista Ssangyong (Sárkány) Magyarországon is bemutatta az Actyon terepjárójuk pick up változatát. A dolog érdekessége, hogy fejlett marketinges ésszel az ilyen autókat már nem pick up-nak hívják, nehogy valaki a festőlétra és tetőcserép a raktérben, plusz 5 melós az utastérben lehetőségre gondoljon, hanem fantáziahajtó tabletta beszedése után kiagyalnak valami kevésbé munkaeszköz szagú nevet. Mint most a Sports-ot, de lesz majd a pick up, az utak csődöre, széllovasok kedvence, szexkunyhó, kiserdei paráznabillegető és ilyesmik. Különben kipróbáltam az Actyon Sports-ot a híres Kökényessi György féle korsszpályán, Piliscséven és jól éreztem magam benne. A széria gumikkal is olyan szépen somfordált föl-alá a meredek ösvényeken, mintha ide termett volna.
Most nem műszaki megjegyzés következik. A Ssangyong is megette a "harcolunk a celebért" mozgalmat. Az ő celebjük, a Rextont lovagló Gangszta szorozd be 10-zel és még mindig semmi Zoli. A sajtótájékoztató off road specialistáit még a hungaroringi Andventure parkból ismerem. Jó fejek, értenek hozzá, de ennyi övbe csatolatlan, terepen, letekert ablakon kezet kilógató srácot csak a Hungaroringen, az Adventure parkban láttam.

Címkék: terepjáró off ssangyong road

A bejegyzés trackback címe:

https://csikosgabor.blog.hu/api/trackback/id/tr3958427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása