Bréking nyúz

Az RM aukciós ház és a Sotheby Maranellóban tartotta a 60 éves Ferrari jubileumi árverést. A kitüntetett esemény meghozta a rekordot is, közel 50 millió dollár értékben mentek el Ferrarik és a csúcsár önmagában is akkora összeg volt, amely megközelítette az eddigi 11 millió dolláros árverési autóárat. Egy ismeretlen telefonáló 6 875 000 eurót (9 252 375 dollár)adott a Le Mans győztes 1962-es 330 TRI/LM Testa Rosa Spyder -ért.
www.flickr.com
Csikós Gábor's Ferrari aukció photoset Csikós Gábor's Ferrari aukció photoset

Schwanner Endre fotói

Schwanner Endre a 40-es évek közepétől fényképezte a hazai motorsport versenyeit. A 79 éves fotóművész, aki a Studió Nadar alapítói közé tartozott, életművét felajánlotta a Nemzeti Múzeum történelmi képtárának. A fotók, melyek a ricinusszagú versenyeket, színházi előadásokat öriznek, ezzel a döntéssel kutathatók, felhasználhatók lesznek. A Mr. Nikonnak is nevezett fotóművész életművéből a Retro Mobil magazin márciusi száma interjút közöl. Néhány kép a cikk illuszrációjából. A Forma autóban az ifjú Lauda tekeri a kormányt
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Schwanner Endre. Make your own badge here.

Kapásjelző

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szempont

Betűk, képek, filmek (majdnem) mindenről, ami a kezünk ügyébe kerül.

Címkék

Lotus-Retro Mobil régi autók szépségversenye

www.flickr.com
gcsikos' Lotus-Retro Mobil régi autók szépségversenye photoset gcsikos' Lotus-Retro Mobil régi autók szépségversenye photoset

Biztonsági teszt 1934-ben (hang nélkül)

2007.05.22. 21:09 | www.szem.tv | Szólj hozzá!

1934-ben a következőképpen zajlott egy autó, jelen esetben egy Chrysler Airflow ütközési tesztje. Beült a tesztpilóta, fején valamiféle lájtos sisakot lehet látni, de lehet, hogy csak egy vászonsapkája volt. Szemüveg vett fel és szép fehér overallt viselt. Később látszott egy jelenetben, hogy jól beleizzadt. Nem is csodálom. Kezdetben vad kanyarokat vett a gyár udvarán (érdemes nézni a kerítés túloldalán, milyen nyüzsgő a detroiti forgalom), láthatólag az autó felborításán dolgozott. Amikor sikerült, akkor pedig a továbbhajtással próbálta fokozni az autó megbízhatóságának bizonyítását. A szikláról való legurítás a falnak ütközést helyettesítette, a lezuhant autó ajtaja szépen nyílt, jól bírta a zúzódást. Szerencsére a bátor fickó nem tartott az autóval. 

A bejegyzés trackback címe:

https://csikosgabor.blog.hu/api/trackback/id/tr9185559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása