Bréking nyúz

Az RM aukciós ház és a Sotheby Maranellóban tartotta a 60 éves Ferrari jubileumi árverést. A kitüntetett esemény meghozta a rekordot is, közel 50 millió dollár értékben mentek el Ferrarik és a csúcsár önmagában is akkora összeg volt, amely megközelítette az eddigi 11 millió dolláros árverési autóárat. Egy ismeretlen telefonáló 6 875 000 eurót (9 252 375 dollár)adott a Le Mans győztes 1962-es 330 TRI/LM Testa Rosa Spyder -ért.
www.flickr.com
Csikós Gábor's Ferrari aukció photoset Csikós Gábor's Ferrari aukció photoset

Schwanner Endre fotói

Schwanner Endre a 40-es évek közepétől fényképezte a hazai motorsport versenyeit. A 79 éves fotóművész, aki a Studió Nadar alapítói közé tartozott, életművét felajánlotta a Nemzeti Múzeum történelmi képtárának. A fotók, melyek a ricinusszagú versenyeket, színházi előadásokat öriznek, ezzel a döntéssel kutathatók, felhasználhatók lesznek. A Mr. Nikonnak is nevezett fotóművész életművéből a Retro Mobil magazin márciusi száma interjút közöl. Néhány kép a cikk illuszrációjából. A Forma autóban az ifjú Lauda tekeri a kormányt
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Schwanner Endre. Make your own badge here.

Kapásjelző

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szempont

Betűk, képek, filmek (majdnem) mindenről, ami a kezünk ügyébe kerül.

Címkék

Lotus-Retro Mobil régi autók szépségversenye

www.flickr.com
gcsikos' Lotus-Retro Mobil régi autók szépségversenye photoset gcsikos' Lotus-Retro Mobil régi autók szépségversenye photoset

Hévízre dönget a Salmson

2007.04.11. 21:54 | www.szem.tv | Szólj hozzá!


Lukács Zsolt (versenyző)-György Balázs (restaurátor) autószülői munkaközösség új gépe az 1920-as évek francia versenyutója a Salmson AL3-as. Az autót a Retro Mobil következő száma mutatja meg, a klippen és a cikken fellelkesültek a II. Lotus-Retro Concours d'Elagance szépségversenyen (május 12-13, Hévíz) nézhetik meg magukat a krómtükörben plusz még másik legalább 60 autó alá is bekukkanhatnak egy kis ellenőrzésre: kardán vagy lánchajtás viszi a régi gépet. Ha nem lelkesültek fel eléggé, további promóciós löketek következnek a szempontjaim szerint. Most csak egyetlen egy jön: 1923 május 26-án és 27-én esős és nagyon szeles idő volt Le Mans-ban. Akkor tartották az első 24 órás örületet. Ezen a bonyolult versenyen a kis 1100-as Salmson márkatársa az abszolut értékelésben 12. lett, megnyerte a kategóriát. Így érdemes nézegetni Lukács Zsolt AL3-asát. Arról, hogy hány összetört dugattyú gyűrűvel vették meg a valamilyen okból pirosra fényezett autót és milyen egyéb buktatóval találkoztak az érdi restaurátor műhelyben még írok.

Címkék: salmson concours d'elegance restaurátor

A bejegyzés trackback címe:

https://csikosgabor.blog.hu/api/trackback/id/tr2857469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása